17 april 2011

St. Petersburg I: Kaffe



Jeg har vært på studietur med skolen, 1. og 2. klasse grafisk design på Westerdals. I St. Petersburg. Derav den lave oppdateringsfrekvensen her på bloggen.
Det ble mye kaffe og trasking. Ikke særlig mange varmegrader. Enda mer kaffe. Og ganske mange bilder.


Hipstere må naturligvis på hipsterkafe. Jeg aner ikke hva den het, men det var en god og rolig stemning. Økologi over hele fjøla. Og god kaffe.


Gode bord, solide bord. Bord for lange formiddager. Skulle gjerne hatt et sånt.


I en pause fra omverdenen tar Ragne notater til bloggen sin.


Det skortet ikke på verken industriell stil eller fine lamper.


Tror jeg kunne blitt her hele uka, egentlig. Men det var fint å se andre steder også.

3 kommentarer:

Ragne sa...

Ah, eneste stedet hvor man kunne la roen senke seg. Fine bilder. Tror jeg stjeler et.

Datt sa...

Jassåja, du er ut å lever det gode liv du?? Heldiggrisen! ;)

Sofie Flakk sa...

Husker jeg ble fornaerma en gang du kalte meg hipster fordi jeg hadde avklippa denimshorts og free tibet-tskjorte. Who's laughing now? Moahahaha.